Název |
Autor |
Rok vydání |
Díl |
Stupeň |
Kusů |
Půjčeno |
Záznamy z četby pomocí grafických organizérů pro žáky 5.-9. tříd: Postava |
Hubálková, Radomíra a Šafránková, Kateřina |
2015 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Záznamy z četby pomocí grafických organizérů pro žáky 5.-9. tříd: Další nápady |
Hubálková, Radomíra a Šafránková, Kateřina |
2016 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Děti a dospívající online: vybraná rizika používání internetu |
Ševčíková, Anna a kolektiv |
2014 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Píšeme příběh: 4.-6. třída |
Evansová, Marylin, Mooreová, Jo Ellen, Sorgová, Leslie |
2014 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Hry na rozvoj dílčích funkcí u dětí: optické a akustické vnímání, jemná motorika a prostorová orientace |
Ficová, Lenka Theodora |
2020 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Hry na rozvoj verbální komunikace |
Staníček, Petr |
2021 |
dotisk |
Učitelé |
1 |
0 |
Konec školní nudy: didaktické metody pro 21. století |
Sieglová, Dagmar |
2021 |
dotisk |
Učitelé |
1 |
0 |
Osobnostní a sociální rozvoj, aneb Strom, mozaika a vzducholoď |
Soják, Petr |
2017 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Pedagogická psychologie pro učitele: psychologie ve výchově a vzdělávání |
Jedlička, Richard, Jaroslav Koťa, Jan Slavík |
2018 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Pedagogika pro učitele |
Vališová,A., Kasíková,H. (eds.), autorský kolektiv Miroslav Bureš (et al.) |
2021 |
2., rozšíř |
Učitelé |
1 |
0 |