Název |
Autor |
Rok vydání |
Díl |
Stupeň |
Kusů |
Půjčeno |
Prokazatelné učení: metodická příručka pro učitele: maximalizace vlivu na proces učení. |
Hattie, John |
2022 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Jak učit finanční gramotnost?: tipy a podněty do výuky |
Lichtenberková, Kateřina, Renata Majvaldová, Monika Houšková, Jana Doležalová |
2022 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Responzivní výuka : kognitivní vědy a formativní hodnocení v praxi |
Fletcher-Wood, Harry |
2021 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
1001 her s knížkou: jak udělat z dítěte skutečného čtenáře |
Brasseur, Philippe |
2021 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Co funguje ve třídě? : most mezi výzkumem a praxí |
Hebdrick, Karl a Robin Macpherson |
2021 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Psychické procesy při výuce cizích jazyků |
Besedová, Petra |
2021 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Konec školní nudy: didaktické metody pro 21. století |
Sieglová, Dagmar |
2021 |
dotisk |
Učitelé |
1 |
0 |
Pedagogika pro učitele |
Vališová,A., Kasíková,H. (eds.), autorský kolektiv Miroslav Bureš (et al.) |
2021 |
2., rozšíř |
Učitelé |
1 |
0 |
Logopedie : narušení komunikační schopnosti, logopedická prevence, logopedická intervence v ČR, příklady z praxe |
Klenková, Jiřina |
2021 |
Dotisk 12. |
Učitelé |
1 |
0 |
Čteme a píšeme naučné texty, 5. třída |
Gwynneová, Carrie |
2021 |
|
Učitelé |
1 |
0 |