Název |
Autor |
Rok vydání |
Díl |
Stupeň |
Kusů |
Půjčeno |
Prokazatelné učení: metodická příručka pro učitele: maximalizace vlivu na proces učení. |
Hattie, John |
2022 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Zavádění formativního hodnocení: praktické techniky pro základní a střední školy |
Wiliam, Dylan a Leahy, Siobhán |
2020 |
3. vydání |
Učitelé |
1 |
0 |
90 testů, her a cvičení pro rozvoj myšlení, paměť a koncentraci |
Moore, Gareth |
2016 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Proč žáci nemají rádi školu? Kognitivní psycholog vysvětluje principy myšlení a jejich využití ve třídě |
Willingham, Daniel T. |
2023 |
|
Učitelé |
2 |
0 |
Sedm mýtů o vzdělání |
Christodoulou, Daisy |
2022 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Za děti chytřejší: snižování rozdílů ve školní úspěšnosti |
Didau, David |
2023 |
|
Učitelé |
2 |
0 |
110 her pro rozvoj myšlení, lepší paměť a koncentraci |
Moser-Will, Ines a Grube, Ingrid |
2010 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
25 typů lidí: jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat |
Bělohlávek, František |
2016 |
|
Učitelé |
1 |
0 |
Cvičení paměti na celý rok |
Suchá, Jitka |
2023 |
Dotisk 1. |
Učitelé |
1 |
0 |
S dětmi v přírodě: hry a dovednosti pro malé dobrodruhy |
Irvine, Richard |
2022 |
|
Učitelé |
1 |
0 |